Sluit het formulier
Lucht je hart via chat

Zit je in de knoei, stoei je met een vraag, kom je er alleen niet helemaal uit? Lucht dan je hart bij de chathulp van het Cliënten Informatiepunt (Clip). De chathulp is een hulplijn speciaal voor jou. Je kunt er terecht voor allerlei zaken die met Geestelijke Gezondheidszorg te maken hebben. In een gesprek via chat kun je eenzame, verdrietige, vrolijke of onbekende gevoelens delen met een ervaringsdeskundige. Deze vrijwilligers hebben zelf ervaring als cliënt in de Geestelijke gezondheidszorg. Je kunt chatten op maandag- en dinsdagavond van 19.00 tot 22.00 via www.chathulpamsterdam.nl.

Clip is ook telefonisch of per mail te bereiken, zie www.clienteninformatiepunt.nl.

Hulpwijzer

Moet je hulp aangaan of is het beter op eigen kracht ergens uit te komen? Deze keuzehulp wil je helpen op deze vraag een antwoord te vinden.
Hulp aangaan of zelfdoen? Volg de keuzehulp en speel het Spel.

Hulp nodig?
Oorzaken en redenen om hulp aan te gaan.
Welke hulp kies je?
Naast reguliere hulp kun je ook baat hebben bij zelfhulp, lotgenoten- contact, alternatieve hulp of een activiteit.

Wanneer voldoet hulp?
In hoeverre ben je tevreden over de hulp die je krijgt?
Stoppen met hulp?
Wat heeft de hulp je opgeleverd en hoe ga je verder. Met of zonder?